Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Jun 2024 14:19:30 +0300

Tere!

Haljala Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2311301/13333 
aadressile Lääne-Viru maakond, Haljala vald, Altja küla, 17181 
Võsu-Vergi-Söeaugu tee// Lahe küla, Andrese// Haaviku// Keldrimäe// 
Lahe-Lobi tee L1// Laheda// Lobi küla, Kala// L2// Pedari// Sagadi metskond 
24 (Siderajatis, VT1894, Haljala vald) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kas on välistavaid asjaolusid kasutusteatise 
teatavaks lugemiseks?

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27023182>  (menetlus nr: 
436935), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 01.07.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Haljala Vallavalitsus) või menetleja (TIIT JÕGI) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister